مقالات

بسته بندی خرما و طراحی کارتن خرما در شرکت بسته بندی آروین

بسته بندی خرما و طراحی کارتن خرما در شرکت بسته بندی آروین

چگونگی بسته بندی جعبه خرما

خرما به عنوان یکی از مواد غذایی سرشار از آهن و آنتی‌اکسیدان‌های مفید دارای اثرات مفید بسیاری برای بدن است. از این رو بسته بندی خرما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد؛ زیرا در صورتی که طراحی و بسته بندی جعبه خرما به خوبی صورت نپذیرفته باشد. خرماهای درون جعبه با افت شدید کیفیت مواجه خواهند شد و رضایت مشتری نسبت به محصول مورد نظر برآورده نخواهد شد.

از این رو شما هم مانندشرکت‌های معتبر ارائه کننده خرما، باید محصولاتتان را در بسته بندی مناسب ارائه کنید. تا مشتریان همیشگی‌تان از خرید محصول مورد نظر رضایت بیشتری داشته باشند.از جعبه آماده ما دیدن نمایید

نکات مهم در بسته بندی خرما

برای این‌که بسته بندی خرما با بالاترین کیفیت صورت بپذیرد، عوامل زیادی در چگونگی بسته بندی تأثیرگذار هستند؛ که در ادامه به برخی از نکات مهم جهت بسته بندی با کیفیت خرما اشاره شده است. تا شما آشنایی بیشتری با چگونگی این بسته بندی داشته باشید.

جنس کارتن خرما

انتخاب جنس مقوای کارتن خرمااز مهم‌ترین نکات قابل توجه در بسته بندی خرما است؛ زیراانتخاب یک کارت مناسب جهت بسته بندی، سبب عدم افت کیفیت خرماها در هنگام جابجایی و حمل و نقل خواهد شد. هم‌چنین مقوای به کاررفته در کارتن خرما باید از جنس درجه یک تهیه شده باشد. تا نگهداری خرما درون آن از بهداشت مناسبی برخوردار باشد.

 

شرکت بسته بندی آروین

 

انوع بسته بندی خرما و طراحی کارتن خرما

با توجه به این‌که خرما در انواع بسته بندی‌های مختلف جهت استفاده در بازار عرضه می‌شود؛ اما مهم‌ترین نکته در بسته بندی خرما انتخاب یک بسته بندی مناسب با حمل راحت است. از این رو در بسته بندی جعبه مورد نظر از دو دستگیره تا شونده استفاده شده است. تا در زمان حمل جعبه راحتی بیشتری در پی داشته باشد.

این دستگیره‌های تاشونده در هنگام نگهداری جعبه درون انبار به راحتی جمع می‌شوند، تا جعبه‌ها به راحتی بروی هم قرار بگیرند.

 

جعبه خرما و بسته بندی رطب مضافتی احمد

جعبه خرما و بسته بندی رطب مضافتی احمد تولید شرکت بسته بندی آروین

 

 

بسته بندی با کارتن تلسکوپی

جهت بسته بندی خرما می‌توان از کارتن های تلسکوپی نیز استفاده کرد. این کارتن‌ها به طور کامل روی جعبه قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توان با کمک کارتن تلسکوپی کل کارتن خرما را جهت نگهداری کاور کرد. تاهیچ‌گونه جای نگرانی در رابطه با حمل و نگهداری جعبه خرما وجود نداشته باشد.

 

کارتن سازی کارتن تلسکوپی خرما - کارتن لمینیتی

کارتن سازی کارتن تلسکوپی خرما – کارتن لمینیتی

از سوی دیگر می‌توان از بسته بندی‌های ساده جهت بسته بندی خرما استفاده کرد. در این بسته بندی‌ها با وجود یک تم ساده،می‌توان از طراحی‌های زیبای اشکال خرما بر روی جعبه استفاده کرد. تا ظاهر جعبه جذابیت بیشتری نزد مشتری داشته باشد و از حالت سادگی خارج شود. همچنین شر کت بسته بندی آروین از طریق کانال خود شما را به تماشای انواع طراحی کارتن خرما  و بسته بندی خرما در اروپا دعوت می کند.

کارتن خرما کارتن مادر خرما بسته بندی خرما جعبه خرما جعبه رطب کارتن سازی جعبه سازی

کارتن سازی و تولید کارتن لمینیتی خرما

 

کانال اطلاع رسانی شرکت بسته بندی آروین ، نمایشگاهی ست که می توانید انواع طراحی کارتن خرما و انواع بسته بندی خرما را ملاحظه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *