مقالات

بسته بندی صادراتی، بسته بندی خشکبار صادراتی

انواع بسته بندی صادراتی بسته بندی خشکبار صادراتی

انواع بسته بندی صادراتی ، بسته بندی خشکبار صادراتی
انواع بسته بندی صادراتی، بسته بندی خشکبار صادراتی دغدغه ایست که از دیر باز همراه تولیدکنندگان و صادرکنندگان خشکبار و غلات در سراسر کشور بوده است. صنایع چاپ و بسته بندی آروین با بیش از ربع قرن سابقه ی حضور فعال در عرصه تولید بسته بندی صادراتی، گام های موثری در این زمینه برداشته است. که برای ملاحظه ی برخی از آن ها می توانید به لینک زیر مراجعبه فرمایدد.
https://www.arvinpack.com/tag/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%B1/

عکس که در تصویر زیر ملاحظه می کنید یک بسته بندی اروپایی ست. جعبه پسته ای که می بینید در صنایع چاپ و بسته بندی آروین تولید و به بازار ارئه شده است.

تصویر بالا جعبه ای ست که از ترکیب طلق و مقوا ساخته شده است . این جعبه پنجره ای به قلب مشتری باز می کند و با ارتباط حسی ایجاد شده، به مشتری القا می کند که ” من همانم که تو می خواهی”
مشابه همین جعبه در صنایع چاپ و بسته بندی آروین برای بسته بندی کشمش طراحی و تولید شد که مورد اقبال گسترده ای نیز قرار گرفت. عکس این بسته بندی را می توانید در زیر ملاحظه بفرمایید.

تنها تفاوت تکنیکی تولید این دو جعبه مقطع برش روی جعبه است که در نمونه اروپایی مقطع برش دایره و نمونه ی ساخته شده ی داخل مستطیل در نظر گرفته شده است.
یکی دیگر از نکات بسیار مهم در اجرای بسته بندی صادراتی سهولت کاربرد مشتری نهایی ست. یعنی بسته بندی باید اصطلاحا user frienly باشد
یک نمونه از این نوع بسته بندی را در شکل زیر می توانید ملاحظه کنید.

این بسته بندی به بخاطر سهولت استفاده برای ارائه ی خشکبار با گرماژپایین برای مشتری مناسب است. همچنین رنگ بندی و استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در طراحی گرافیکی این جعبه جلوه ی بی نظیری به آن بخشیده است.همچین اروین پک این امکان را فراهم کرده تا شما عزیزانی که کسب و کار کوچک و نوپا دارید هم بتوانید محصولاتتان را داخل بسته بندی ای شیک و جذاب به فروش برسانید.برای کسب اطلاعات بیشتر و نمونه های جذاب و و زیاد جعبه آماده به لینک مربوطه مراجعه نمایید
صنایع چاپ و بسته بندی آروین ، همچنین شرایطی فراهم کرده است که مخاطبین را در جریان تولیدات اخیر مجموعه قرار دهد. به همین منظور می توانید به نمایشگاه اینترنتی آروین به آدرس مراجعه فرموده و با پیوستن به کانال آروین در جریان لحظه به لحظه ی بهترین بسته بندی های ایران و جهان باشد.
https://t.me/Arvin_Pack

1 دیدگاه در “بسته بندی صادراتی، بسته بندی خشکبار صادراتی

  1. mohamad reze گفت:

    سلام .
    این جعبه سفید هاتون که برای خشکبار شما معرفی کردید.
    من برای بسته بندی صادراتی خشکبار میخواستم از این محصول پیشنهادیتون استفاده کنم تا چه این بسته بندی میتونه متحمل وزن باشه ؟
    من برام مهمه که محصول همینطوری صاف و سالم صادر بشه و ازش استفاده بشه و مشتری راضی باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *