مقالات

قیمت جعبه پیتزا و مراحل تولید جعبه پیتزا

تولید جعبه پیتزا ، بسته بندی پیتزا ، قیمت جعبه پیتزا

قیمت جعبه پیتزا ؛ در این مقاله توسط تیم تولید محتوای آروین پک تولید شده ، مراحل تولید جعبه پیتزا و عوامل موثر بر قیمت کارتن پیتزا توضیح داده شده است. شما اگر توانایی خرید بسته بندی هایی که دارای طرح های خاص و خلاقانه و جذاب هستند را ندارید و به دلیل کمبود بودجه نمیتوانید از طراحی بسته بندی اختصاصی آروین پک استفاده نمایید میتواند از جعبه آماده ما دیدن نمایید

عوامل تأثیرگذار در قیمت جعبه پیتزا

در تعیین قیمت جعبه پیتزا عوامل زیادی تأثیرگذار خواهد بود که از میان این عوامل می‌توان به کیفیت در نظر گرفته شده برای جعبه پیتزا اشاره کرد. در ادامه برخی از عوامل مهم و مؤثر تعین کننده قیمت جعبه پیتزا جهت آشنایی بیشتر بیان شده است.

1.جنس جعبه پیتزا

مقوای به کار رفته در تهیه جعبه پیتزا از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت جعبه می‌باشد. از این رو جعبه پیتزا از سه لایه اولیه، میانی و درونی کرافت تهیه می­شود. تا نگه‌داری پیتزا با درجه حرارت مناسب درون آن با مشکل خاصی مواجه نشود.

2.طرح روی جعبه پیتزا

طراحی جعبه پیتزا نیز از عوامل تأثیرگذار در قیمت آن خواهد بود. در واقع طراحی جعبه پیتزا می‌تواند به صورت لمینیتی صورت بپذیرد. یا این‌که از طراحی چهار رنگ برای جعبه پیتزا استفاده شود. این نکته را مد نظر داشته باشید که، طراحی چهار رنگ می­تواند چندین طیف رنگی زیبا را برای جعبه پیتزا فراهم کند.

 

جعبه پیتزا

 

3.بسته‌بندی پیتزا

انواع بسته‌بندی‌های 4 ضلعی یا 6 ضلعی نیز در تعیین قیمت یک جعبه پیتزا مؤثر هستند. زیرا در طراحی‌های 6 ضلعی، مقوا نیازمند برش‌های بیشتری خواهد بود. بنابراین این بسته‌بندی از قیمت بالاتری برخوردار است؛ اما طراحی 4 ضلعی که یک طراحی مرسوم و متداول است قیمت پایین تری خواهد داشت.

جعبه پیتزا

مراحل تولید جعبه پیتزا

پیتزا یکی از فست فودهای مورد علاقه مردم سرتاسر دنیا است که جهت حفظ کیفیت بیشتر درون جعبه پیتزا نگه‌داری می‌شود. برای آشنایی بیشتر، مراحل تولید جعبه آماده پیتزا در ادامه بیان شده است.

برای طراحی جعبه پیتزا،ابتدا مقوای مورد نظر از جنس شیت برش داده می‌شود. این برش‌ها به اندازه‌های در نظر گرفته شده برای جعبه بستگی خواهد داشت.

سپس طراحی مورد نظر بر روی جعبه پیتزا به چاپ می‌رسد.

در مرحله آخر نیز بسته‌بندی جعبه پیتزا به حالت مربعی و چندضلعی صورت می‌پذیرد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که نوع کارتن در نظر گرفته شده، باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد تا نکات بهداشتی جهت حمل پیتزا به درستی رعایت شود.

جعبه پیتزا

برای سفارش جعبه پیتزا یا خرید جعبه آماده پیتزا با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید با مراجعه به کانال تلگرام و اینستاگرام آروین پک بهترین نمونه های طراحی بسته بندی را مشاهده نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *