مقالات

همچز درباره دستگاه کارتن سازی | اولین و برترین کارخانه کارتن سازی ایران در تهران

دستگاه کارتن سازی - قیمت کارتن مقوایی - کارتن سازی در تهران

آروین پک اولین و برترین کارخانه کارتن سازی و نماینده ایران در جهان واقع در تهران

دستگاه کارتن سازی ، قیمت کارتن مقوایی و کارتن سازی در تهران و همه آنچه شما برای تولید یک بسته بندی منحصر بفرد نیاز دارید گرد هم آمده است.

دستگاه های لازم برای کارتن سازی و تولید جعبه بستگی به نوع محصول دارد و جنس کارتن مورد نیاز آن دارد. به عنوان مثال برای محصولاتی مانند ، یخچال و تلوزیون و کارتن تخم مرغ و یا انواع کارتنی که فقط چاپ و چاک داشته باشد، دستگاه های خط کش و برش، چاپ زن و چاپ غلطکی به کارمی آید، و یا برای تولید محصولاتی همچون خشکبار از دستگاه هایی مانند دستگاه برش، دستگاه لمینت و دستگاه دایکات استفاده می گردد.

در شرکت صنایع  چاپ  وبسته بندی آروین ، قیمت کارتن مقوایی  مانند سایر تولیدات سلولوزی بر اساس نیاز مشتری ، ابعاد و وزن محصول درون جعبه تخمین زده می شود. لازم به ذکر است که تعداد در تعیین قیمت بسیار حائز اهمیت می باشد.

صنایع چاپ و بسته بندی آروین با راه اندازی دپارتمان کارتن سازی در تهران ، گامی موثر در کاهش رفت و آمد های غیر ضروری مشتریان برداشته است.

برای مثال بررسی های تکنیکی کارتن زیر در صنایع کارتن سازی در تهران انجام شده است ، کارتن زیر از سه قسمت تشکیل شده است که طراحی گرافیکی آن نیز بر اشاس ساختار سه قسمتی آن بوده است

 

کارتن سازی فانتزی

 

طراحی گرافیکی این جعبه به فرم منقطع و بر روی هر کارتن به طور جداگانه صورت گرفته است.

 

صنایع چاپ و بسته بندی آروین شرایطی فراهم آورده است تا مشتریان پیش از حضور در این مرکز بتوانند بسته بندی مورد نظر خود را از طریق سایت و یا تلگرام آروین بررسی و انتخاب کرده و با تماشای بسته بندی های تولید شده در ایران و جهان بتوانند راحت تر بسته بندی مورد نیاز خود را انتخاب کنند و به تولید برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *