مقالات

طراحی جعبه شمع – ساخت جعبه طلقی ، تولید جعبه طلقی مقوایی

طراحی جعبه شمع - ساخت جعبه طلقی ، تولید جعبه طلقی مقواییجعبه سازی

طراحی جعبه شمع – جعبه سازی و تولید جعبه طلقی مقوایی

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید انواع محصولات گوناگون مورد توجه واقع می‌شود. چگونگی طراحی و بسته‌بندی زیبای محصول مورد نظر خواهد بود؛ زیرا یک بسته‌بندی شکیل و زیبا می‌تواند مشتری را نسبت به خریداری محصولات شما راغب‌ترکند.

از سوی دیگر اگر محصولات شما در بسته‌بندی‌های ساده و بی کیفیت به مشتریان ارائه شود. مشتری‌هاعلاقه کمتری به بازدید از اجناس درون بسته‌بندی خواهند داشت وذوق اولیه‌ را که برای خریداری محصول مورد نظرشان داشته‌اند از دست خواهند داد.

برندهای بسیاری مانند ایوان که به اهمیت بسته‌بندی محصولاتشان پی برده‌اند. با ارائه محصولاتشان در یک بسته‌بندی مناسب، رضایت خاطر مشتری های خود را به دست آورده است . و با انتخاب و سفارش طراحی بسته بندی زیبا و مناسب ، بازار خوبی برای خود فراهم آورده است.  ویژگی‌های نمونه‌ای از بسته‌بندی‌های ارائه شده برای جعبه شمع ایوان، در ادامه جهت آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است.

کیفیت بالای مقوای استفاده شده

مقوای استفاده شده در بسته‌بندی جعبه شمع ایوان از جنس مقواهای اینور برد است ؛ که در هنگام حمل و جابجایی با هیچ گونه افت کیفیتی مواجه نمی‌شود. از این رو هیچ گونه نگرانی از بابت قرار گرفتن این جعبه برروی گیره آویز وجود نخواهد داشت و به راحتی می‌توانید آن را درون گیره طراحی شده برای بازدید مشتریان قرار دهید.

طراحی جعبه شمع – جعبه سازی و تولید جعبه طلقی مقوایی

 

دارای طلق شفاف و با کیفیت

با توجه به این که جعبه‌های شمع از طر احی های ویندو پک تبعیت می‌کنند. طلق استفاده شدهدر این جعبه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا در پس این طلق شمع‌ها جهت نمایش قرار می‌گیرند و در صورتی که طلق از وضوح و کیفیت بالایی برخوردار باشد. قادر بهنمایش جلوه‌های ویژه­ی زیبای طراحی شده برروی شمع‌ها خواهد بود.

طراحی جعبه شمع – جعبه سازی و تولید جعبه طلقی مقوایی

طراحی ظاهری جذاب

استفاده از رنگین کمان رنگ‌های قرمز، زرد، سفید و سبز برروی بک گراند سفید جعبه شمع طراحی شدهدر قالب بادکنک‌های کوچک رنگی، می‌تواند جذابیت این بسته‌بندی را دو چندان سازد. به گونه‌ای که در نگاه اولتوجه مشتری به سوی زیبایی‌های ظاهری این بسته‌بندی جلب شود.اما اگر بودجه کافی برای طراحی بسته بندی اختصاصی جعبه شمع را ندارید میتوانید از جعبه آماده ما ددن نمایید

از این رو در هنگام بسته‌بندی محصولاتتان توجه داشته باشید که علاوه بر کیفیت بسته‌بندی، زیبایی ظاهری آن نیز در جلب توجه مخاطب تأثیر بسزایی خواهد داشت.

طراحی بسته‌بندی شمع – جعبه سازی و تولید جعبه طلقی مقوایی

در این بسته بندی از جعبه طلقي مقوايي تولید شده با کیفیت جهت بسته بندی محصول مورد نظر استفاده شده است. تا ضمن رعایت اصول طراحي بسته بندي، جعبه طراحی شده از کیفت و دوام مناسبی نیز جهت استفاده برخوردار باشد.

6 دیدگاه در “طراحی جعبه شمع – ساخت جعبه طلقی ، تولید جعبه طلقی مقوایی

  1. reza گفت:

    سلام دوست عزیز قیمت عمده این محصول چنده؟؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام از طریق تماس تلفنی اطلاعات مورد نیازتون رو کسب کنید و یا برای دریافت قیمت جعبه طلقی و انواع آن در جعبه سازی و کارتن سازی آروین از نمونه های موجود در لینک پیش رو دیدن فرمایید

  2. s.k گفت:

    سلااام چه طراحی جعبه شمع خوشگلی.خوبیش اینه میشه محصول رو دید من چند دفعه شمع خریدم به داخل دید نداشت اوردم خونه خورد شده بود انگار .ادم به این بسته بندی هایی که شمع پیداست بهتر میتونه اعتماد کنه .

  3. علیرضا گفت:

    سلام
    آیا طرح های سفارشی هم قبول می کنید و در صورت مثبت بودن پاسخ هزینه چقدر خواهد بود.

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و عرض ادب
      تمام کارهایی که در این وبسایت ملاحظه می کنید به طور سفارشی تولید شده است.
      از لینک تلگرام آروین یه نشانی @arvin_pack مراجعه کنید و یا به اینستاگرام آروین به آیدی arvinpack مراجعه کنید و سایر نمونه های سفارشی رو ملاحظه بفرمایید.

    2. مدیر سایت گفت:

      سلام بزرگوار
      تمام محصولاتی که در سایت می بینید سفارشی ساخته شده اند . ساخت جعبه و کارتن تخصص مجموعه است و در صورت مشخص بودن ابعاد و تعدادتون می تونید ثبت سفارش انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *