مقالات

طراحی و تولید جعبه برای تولید کننده گان بنام ایرانی

طراحی و تولید جعبه تام لوکوموتیو آریا

طراحی و تولید جعبه برای کارخانجات بزرگی چون ، ایرانخودرو ، بیسکوییت گرجی ، مپنا از دیرباز در دستور کار صنایع چاپ و بسته بندی آروین بوده است.

تصویر زیر که مربوط به شرکت تام لوکوموتیو آریاست ، در سال 1394 در صنایع چاپ و بسته بندی آروین طراحی و تولید شده است.

 

 

قطعاتی که در جعبه های فوق قرار می کیرد ، قطعات سنگین مربوط به شرکت تولید کننده ی قطعات صنعتی لوکوموتیو است. در طرح فوق از پترن تکرار شونده ی لوگوی این شرکت ، در زمینه ی خاکستری و ترکیب آن با دو رنگ هارمونیک سفید و آبی استفاده شده است.

 

تولید جعبه دایکو

از ویژگی های بی نظیر در طراحی این جعبه می توان به ترکیب دو رنگ     “High Contrast “  آبی و زرد اشاره کرد. تقاضا برای تولید این جعبه بسیار زیاد است و متاسفانه دست اندرکاران بازار سیاه قاچاق کالا همه روزه به دنبال تولید کنندگان این جعبه ها هستند تا کالای غیر اریجینال خود را با قیمت گذاف وارد بازار کنند.

صنایع چاپ و بسته بندی آروین سالهاست که با حفظ امانت در برابر چنین سوء استفاده هایی ایستادگی کرده و تا حد امکان از کیان تمام مشتریان خود محافظت می نماید.

تولید جعبه بیسکوییت گرجی

صنایع تولید کننده ی مواد غذایی با اعتماد بر کیفیت و توان تولید بالا مسئولیت تولید جعبه و کارتن را به صنایع چاپ و بسته بندی آروین واگذار می نمایند و بسته بندی را که گهگاه به یک دغدقه ی بزرگ تبدیل می شود از ذهن خود خارج می کنند. صنایع گرجی نیز از این قاعده مستثنی نیست .

 

کارتن سازی در تهران : کارتن سازی آروین تولید کننده کارتن بیسکوییت گرجی

کارتن سازی در تهران : کارتن سازی آروین تولید کننده کارتن بیسکوییت گرجی

مخاطبین سایت آروین می توانند برای اطلاع از طراحی های ایران جهان علاوه بر سایت به لینک تلگرام آروین مراجعه کرده و بسته بندی های به روز و مورد استقبال در سراسر دنیا کسب اطلاع کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *