مقالات

جعبه سازی و طراحی بسته بندی مواد غذایی : جعبه عسل

جعبه سازی و طراحی بسته بندی مواد غذایی : جعبه عسل

چنین طراحی زیبا و جذابی نگاه رهگذران را به سوی خود می خواند و قلب مشتری را از آن خود می کند. خرید جعبه عسل علاوه بر نیاز مصرفی یک عمل ذوقی است ، چرا که اصولا در ویترین ها عسل داخل جعبه ارائه نمیشود و این کار بخشی از خدمات طراحی نوین است .

 

اهمیت بسته بندی

صنایع چاپ و بسته بندی آروین در تولید و خلق بسته بندی های جذاب،  ارتقا بازار مشتری خود را به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر دارد.

آروین بر این باور است که در مرحله ی نخست پوشش و شکل ظاهری جعبه معرف و شناسنامه ی تولید کننده است . به عبارت دیگر بسته بندی محصول مهم ترین عامل ارتباط بصری با خریدار به حساب می آید. و آروین به خوبی می داند که باید پیام شما را به درستی و در همان نگاه نخست به مشتریان برساند.

در طراحی گرافیکی جعبه ی عسل به خصوص در این مورد خاص

  • دو مرحله چاپ : چاپ داخل و خارج جعبه
  • تناسب رنگ ها و اشکال درون و بیرون جعبه با محصول داخل آن
  • تک رنگ بودن محصول
  • استفاده ار رنگ طلای آرم در کنار سفیدی جعبه
  • پرهیز از به کار بردن رنگ ها، با طول موج متفاوت است

دیگر راه انتقال اطلاعات محصول از طریق روش های خلاقانه در طراحی محصول و تشویق آن ها به خرید است که همان گونه که این بسته مشاهده میکنید: تک زنبور که به انگار به داخل میرود و آن زنبور های داخل جعبه خلاقانه بوده .

-از نکات کلی که در هر بسته بندی در نظر گرفته می شود محافظت محصول از آسیب های فیزیکی در هنگام حمل و نقل و چیدمان است. و تمامی جعبه های آروین از نظر استقامت و سهولت حمل و نقل و استفاده فکر شده است.

 

 

برای مشاهده سایر نمونه های جعبه آماده و طراحی بسته بندی اختصاصی روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *