مقالات

جعبه غذای بیرون بر ، بسته بندی غذا در صنایع چاپ و بسته بندی آروین

اهمیت بسته بندی غذا

با توجه به این‌که امروز استفاده از غذاهای بیرون بر در رستوران‌ها و فست فودها رونق بسیار زیادی دارد. بسته بندی غذای بیرون بر و نوع کارتن غذا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.
زیرا مشتری غذای گرم سفارش می‌دهد و خواستار دریافت غذا با بالاترین کیفیت در محل مورد نظر است. حال اگر کارتن غذا و نوع بسته بندی غذا از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد. کیفیت غذا در حین جابجایی و حمل و نقل از افت شدیدی برخوردار خواهد بود و اعتراض شدید مشتریان را در پی خواهد داشت.
برند آروین پک به عنوان یک برند ممتاز در زمینه طراحی و بسته بندی، کارتن بسته بندی غذا را با بالاترین کیفیت ممکن جهت بسته بندی غذای رستوران و فست فودها ارائه کرده است. تا شما بتوانید با ارسال مواد غذایی در یک بسته بندی مناسب و بهداشتی کسب و کارتان را به خوبی رونق ببخشید.

کارتن بسته بندی غذا

کارتن بسته بندی غذای طراحی شده برند آروین پک از قابلیت چاپ طراحی‌های مورد نظر با بالاترین کیفت ممکن برخوردار است؛ بنابراین می‌توانید نام و لوگوی برندتان را با بالاترین وضوح و کنتراست رنگ بر روی جعبه غذای بیرون بر به نمایش بگذارید. تا مشتریان با برندتان آشنایی بیشتری پیدا کنند.

اهمیت طراحی و کیفیت بسته بندی غذا

اهمیت طراحی و کیفیت بسته بندی غذا

جعبه بسته بندی غذا

در طراحی کارتن بسته بندی غذا ارائه شده توسط برند آروین پک، از دو نمونه سینی مقوایی و سینی شرینک استفاده می‌شود. این سینی‌ها نسبت به سینی‌های پلاستیکی بهداشتی تر هستند و در طول حمل و نقل سبب ایجاد بوی نامطبوع پلاستیک درون جعبه غذای بیرون بر نخواهند شد.

اهمیت طراحی و کیفیت بسته بندی غذا

اهمیت طراحی و کیفیت بسته بندی غذا

بسته بندی غذای رستوران

نکته قابل توجه در بسته بندی غذای رستوران چگونگی قرار گرفتن غذا درون جعبه است؛ زیرا در صورتی که جعبه غذا از استحکام و مقاومت کمی برخوردار باشد. دچار خم‌شدگی یا پارگی خواهد شد و فرآیند حمل غذا را به نقاط مختلف سخت‌تر خواهد کرد.
حتی گاهی ممکن است غذا به طور کامل در طول فرآیند جابجایی از بین برود و ارسال غذای بیرون بر به هیچ عنوان مقرون به صرفه نباشد.
اگر قصد خرید جعبه غذای بیرون بر یا جعبه پیتزا را دارید. به شما توصیه می‌کنیم که به آروین پک به عنوان نامی درخشان در زمینه ارائه بهترین جعبه‌های بسته بندی غذای بیرون بر اعتماد کنید. تا با صرف هزینه مناسب بتوانید با بهترین نوع بسته بندی غذا را به مشتریان تحویل دهید و رضایت خاطر آن‌ها را به دست آورید.

3 دیدگاه در “جعبه غذای بیرون بر ، بسته بندی غذا در صنایع چاپ و بسته بندی آروین

  1. zhinus گفت:

    کارتن بسته بندی غذا لازم دارم میشه راهنمایی کنید چجوری می تونم جعبه و کارتن بسته بندی بیرون بر پیدا کنم ؟ قیمت بسته بندی غذا رو هم میشه بفرمایید

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام عرض می کنم
      ممنونم که آروین رو برای پرسیدن سوالتون در نظر گرفتید ، شما می تونید به لینک روبه رو مراجعه کنید و سوالتون رو از کارشناسان آروین بپرسید همچنین تصویر بیشتر جعبه غذا های آماده در لینک پیش رو وجود دارد

    2. مدیر سایت گفت:

      حتما با شماره تماس های شرکت تماس بگیرید و سوالتون رو بپرسید ، همکاران من در آروین شما رو حتما راهنمایی خواهند کرد. در ضمن می توانید از لینک روبه رو دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *