مقالات

چرا بسته بندی پیتزا اهمیت دارد؟

جعبه پیتزا- بسته بندی پیتزا- طراحی جعبه پیتزا- ابعاد جعبه پیتزا

بسته بندی پیتزا ؛ پیتزا یکی از محبوب ترین فست فودهای دنیاست. بنابراین شکی نیست که پیتزا نیاز به تبلیغات یا برندسازی مستقیم ندارد، چرا که همه دوستدار پیتزا هستند. اما آنچه موجب تبلیغ و برندسازی غیرمستقیم پیتزا میشود بسته بندی پیتزا است! حتی اگر شما بهترین پیتزا ها را در شهر داشته باشید، باید برای حمل آن از یک جعبه پیتزا ی شیک و اشتهاآور استفاده کنید! قطعا تفاوت جعبه آماده پیتزا با طراحی بسته بندی پیتزا سفارشی همه ما مدانیم

چرا بسته بندی پیتزا اهمیت دارد؟

این طبیعت آدمی است که  که به چیزهایی که کمی با بقیه متفاوت هست جذب می‏شود. اگر پیتزای شما در یک جعبه جذاب بسته بندی شده باشد قطعا کسب و کار شما رونق بیشتری خواهد یافت. رنگ های متنوع و اشتهاآور برای طراحی جعبه پیتزا بسیار مناسب هستند. شما می توانید با گرافیک و جلوه های دیگر جعبه پیتزا خود را متمایز طراحی نمایید.

بسیاری از صاحبان رستوران ها تصور می کنند ظرف پیتزا تنها یک جعبه است و به جای تمرکز کردن بر روی یک جعبه مقوایی بهتر است به خود پیتزا توجه کنند.

جعبه پیتزا

این حقیقت که کیفیت پیتزا بسیار اهمیت دارد انکارناپذیر است اما نتایج تحقیقات علمی به وضوح به ما نشان می دهد که ادراک مشتری تحت تاثیر بسته بندی قرار می گیرد. علاوه بر آن هر مشتری نزدیک به  45 دقیقه با پیتزا در تعامل است و این به معنی مشاهده جعبه، لمس و حرکت دادن آن می باشد.

علاوه بر اینها بسته بندی پیتزا در نگهداری تازه نان پیش از رسیدن به مشتری نقش مهمی دارد. مواد سازنده جعبه باید توانایی گرم نگه داشتن و سالم نگه داشتن پیتزا را داشته باشند.بنابراین بسته بندی پیتزا نه تنها برای جلب توجه مشتری بلکه برای حفظ سلامت آن بسیار اهمیت دارد.

ابعاد جعبه پیتزا در کشورهای گوناگون متفاوت است. در شرکت صنایع چاپ و بسته بندی آروین، جعبه پیتزا بر اساس ابعاد و طراحی دلخواه مشتری صورت می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *