مقالات

تولید جعبه روسری ویرو- طراحی بسته بندی لباس و منسوجات

جعبه سازی ، تولید جعبه مقوایی و طراحی بسته بندی روسری ویرو

طراحی بسته بندی لباس و منسوجات – تولید جعبه روسری ویرو

شاید برای شما هم این نکته حائز اهمیت باشد؛ که بعد از اتمام مراحل تولید محصولات مورد نظرتان، بسته بندی آن‌ها به چه گونه‌ای صورت بپذیرد؛ که مشتری با دیدن بسته بندی‌های ارائه شده هیجان زده شود و از دیدن محصول نهایی لذتی دو چندان ببرد.

ویرو برند معروف طراحی روسری ، اهمیت ویژه ای به این امر داده است و برای طراحی بسته بندی محصول خود سرمایه گزاری کرده است. در ادامه با ویژگی هایی که این طراحی را به یک طرح منحصر بفرد تبدیل کرده است آشنا خواهید شد.عموما کسب و کار ها برای سفارشات بسته بندی لباس خود از جعبه طلقی استفاده میکنند

شکل ظاهری جعبه روسری

در اولین نگاه، شما با یک لوگوی برجسته برند ویرو بر روی جعبه ساده، زیبا و شکیل این بسته بندی مواجه خواهید شد. این طراحی ظاهری علیرغم استفاده از تناژهای رنگی متضاد و کنتراست رنگ‌های سفید و خاکستری در کنار هم،‌و تقابل رنگ سفید جعبه با رنگ های شاد روسری درون جعبه مشتری را شگفت زده می کند.

 

طراحی درون جعبه روسری

درون درب جعبه، تمامی مشخصات روسری و کیفیت آن جهت آشنایی بیشتر شما بیان شده است. تا به عنوان یک راهنمای مناسب، جهت اطمینان خاطر شما از خرید مد نظرتان مورد استفاده قرار بگیرد و اطلاعات بیشتری را در رابطه با محصول خریداری شده در اختیار مشتری قرار دهد.

 

 

 

 

این نمونه از بسته بندی پوشاک ، ساده و کلاسیک، مورد توجه بیشتر افراد واقع می‌شود؛ زیرا بسته بندی‌های شلوغ شاید در نظر اول مورد توجه واقع شود؛ اما در انتها دل مخاطب را می­زند و نوعی فریبندگی ظاهری را در نظر مشتری به وجود می­آورد.

ست اداری این محصول متناسب با طراحی بسته بندی آن انجام شده است. کارت ویزیتی که در تصویر مشاهده می کنید ، هم رنگ جعبه بوده و با حفظ هارمونی رنگ ها تناسب ویژه ای با جعبه ها پیدا کرده است.

برای آشنایی با سایر محصولاتی توسط صنایع چاپ و بسته بندی آروین در زمینه ی بسته بندی منسوجات و بسته بندی پوشاک ، طراحی یا تولید شده است می توانید به صفحه ی جعبه لباس مراجعه فرمایید.

 

 

3 دیدگاه در “تولید جعبه روسری ویرو- طراحی بسته بندی لباس و منسوجات

  1. علیرضا نکونام گفت:

    سلام وقت بخیر، لطفاً بفرمایید قیمت بسته بندی روسری چند است و دیگر اینکه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌آیا میتوان همین بسته بندی را بدون کارتن گذاری پست کرد؟ با تشکر.

  2. نازنین بیاتی گفت:

    سلام وققتون بخیر !
    من برای لباس احتیاج به بسته بندی و طراحی داشتم میخواستم شرایط ثبت سفارشاتتون رو بدونم !؟
    ممنون

    1. مدیر سایت گفت:

      شما میتوانید جهت خرید و ثبت سفارش طراحی بسته بندی و یا حتی خرید جعبه آماده و مشاهده کارتن میوه وارد لینک های مربطوه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *