مقالات

بسته بندی منسوجات – جعبه ی روسری – جعبه ی چادر-

دستگاه کارتن سازی - قیمت کارتن مقوایی - کارتن سازی در تهران

طراحی بسته بندی منسوجات جعبه ی روسری – جعبه ی چادر- جعبه ی کفش

طراحی بسته بندی منسوجات جعبه ی روسری – جعبه ی چادر- جعبه ی کفش

یک طراحی زیبا برای بسته بندی محصول شما می تواند ارزش بیشتری برای کسب و کارتان به ارمغان بیاورد. رویکرد خلاقانه و جامع بسته بندی محصول خرده فروشی های سفارشی و بسته بندی محصول، متمرکز بر  تکنیک های تولید خلاق و ایجاد تجربه ای به یاد ماندنی برای مصرف کننده می باشد. تیم تولید شرکت صنایع  چاپ و بسته بندی آروین با استفاده از طراحان خلاق خود با به کارگیری مفاهیم طراحی و زیبایی شناختی و همچنین آگاهی از تکنیک های جدید تولید و بازرسی مواد تولیدات بی رقیبی در این عرصه ارائه کرده است.

بسته بندی پوشاک به طور خاص با استفاده از سبک های مختلف و طرح های خلاقانه مطابق با نام تجاری شما می تواند بسیار تاثیر گذار باشد بسیاری از تولید کنندگان لباس در سراسر دنیا با استفاده از بسته بندی منحصز به فرد محصول خود توانسته اند به محبوبیت برسند.بر روی بسته میتوان اطلاعاتی مناسب با محصول برای افزایش آگاهی مشتری درج نمود.

 

طراحی بسته بندی منسوجات - جعبه ی روسری - جعبه ی چادر- جعبه ی کفش

 

برای مثال آنچه در تصویر  بالا میبینید حاصل تشکیل جلسات فکر متوالی و همفکری تیم طراحی لباس ویرو و صنایع چاپ و بسته بندی آروین بوده است. لوگوی ری جعبه به صورت برجسته طراحی شده و رنگ سفید و خنثی جعبه در تقابل با رنگ های جذاب و چشم نواز روسری ها ترکیب زیبایی را به وجود آورده است.

 

طراحی بسته بندی منسوجات - جعبه ی روسری - جعبه ی چادر- جعبه ی کفش

 

 

 

نمونه کار دیگری که در تصویر بالا مشاهده می کنید جعبه ای است که برای بسته بندی چادر طراحی شده است. نقش و نگار اسلیمی روی جعبه  با محصول داخل آن تناسب ویژه ای دارد و دستگیره ی جعبه که از جنس  مقوای بدنه ساخته شده  استفاده از آن را نسبت به دسته های پلاستیکی آسان تر نموده است. از ویژگی های گرافیکی روی جعبه میتوان به ترکیب دو رنگ زرد و مشکی که دارای کنتراست بالا هستند اشاره کرد.میتوانید برای بهره مندی از انواع بسته بندی ها و ایده پردازی و همچنین دریافت قیمت جعبه آماده وارد صفحه ی ربوطه شوید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *