مقالات

نکات مهم، چاپ و جعبه سازی در شرکت بسته بندی آروین

جعبه سازی ، قیمت جعبه مقوایی ، چاپ و جعبه سازی شرکت بسته بندی

در خریداری اقلام و محصولات متنوع، در اولین نگاه جعبه سازی محصول مورد نظر مورد توجه واقع می‌شود. به گونه‌ای که قبل از بازدید محصول ترجیح می‌دهید، تمامی قسمت‌های جعبه مقوایی بسته بندی محصول را بررسی کنید.

بنابراین هر اندازه‌ در تولید جعبه مقوایی دقت بیشتری به کار گرفته شده باشد، مشتری از بسته بندی محصولات رضایت بیشتری خواهد داشت.

رعایت اصول اولیه جعبه سازی

در فرآیند تولید جعبه باید از مواد درجه یک در کارگاه جعبه سازی استفاده شود. تا طراحی گرافیکی به خوبی بر روی جعبه قابل نمایش باشد و زیبایی ظاهری جعبه چندین برابر شود.

برند آروین پک به عنوان یک شرکت جعبه سازی، تمامی اصول اولیه را جهت ساخت جعبه‌های مقوایی رعایت می‌کند. به گونه‌ای که پس از تکمیل سفارش ساخت جعبه مقوایی، از دریافت جعبه ساخته شده هیجان زده خواهید شد.

در ادامه دو نمونه از جعبه سازی ‌های این شرکت جهت آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است.

جعبه طراحی شده بیمه سینا

این جعبه که برای بیمه سینا به عنوان یک جعبه حمل آجیل طراحی شده است. از یک دسته پلاستیکی مقاوم جهت جابجایی و حمل راحت برخوردار است.

آروین پک در طراحی جعبه سازی بیمه سینا از تناژ رنگ‌های سفید و آبی به عنوان دو رنگ آرام‌بخش بهره گرفته است. تا امنیت استفاده از بیمه سینا را برای مخاطبان پررنگ‌تر نشان دهد. این طراحی احساس آرامش خاطر بیشتری به مشتریان می‌دهد و نقش پیام رسان سلامتی را بر عهده خواهد داشت.

 

چاپ و جعبه سازی

جعبه سازی خانه درختی سحرآمیز

این جعبه مقوایی برخلاف جعبه قبلی از طراحی‌های پیچیده و هیجان انگیز برخوردار است. به گونه­ای که با نگاه کردن به جلد جعبه، دنیای سحرآمیز در برابر چشمانتان نقش می‌بندد.

خانه درختی سحرآمیز  که به عنوان یک بازی هیجان انگیز برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است . از  یک دستگیره‌ از جنس بدنه برخوردار است تا حمل آن راحت‌تر باشد .

جعبه سازی خانه درختی

جعبه مقوایی خانه درختی سحرآمیز  از جلوه‌های تخیلی ویژه‌ای برخوردار است، که به خوبی بر روی جعبه طراحی شده قابل مشاهده هستند؛ بنابراین تنها با نگاه کردن به جعبه می‌توان میزان جذابیت بازی را حدس زد.

برند آروین پک در کنار چاپ و جعبه سازی و سفارش ساخت جعبه مقوایی ،  جعبه آماده نیز به فروش می رساند . برای آگاهی از قیمت جعبه‌های آماده یا سفارش ساخت جعبه مقوایی وارد قسمت تماس با ما در وب‌ سایت آروین پک شوید و درخواستتان را ثبت کنید.

هم‌چنین شما می‌توانید از طریق شماره تماس ارائه شده در این صفحه با کارشناسان آروین پک ارتباط برقرار کنید و از قیمت جعبه طلقی اطلاع  پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *