[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-8nlvjn’]

[av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-79vjdv’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]
نگاه کلی بر روی جعبه طلقی مقوایی

در صنعت کارتن سازی اصطلاحاً این جعبه ها را ویندوپک یا جعبه های پنجره دار می نامند.

متریال تشکیل دهنده این جعبه مقوا و طلق پلاستیکی است. مقوایی که در این جعبه به کار رفته است یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین مقواهاست و طلق آن هم بسیار شفاف و فوق العاده است.

از این جعبه برای محصولاتی استفاده می شود که مشتریان دقیقاً شکل محصول را ببینند تا دید بهتری نسبت به محصول مورد نظر داشته باشند.

این نوع جعبه ها برای خریداران بسیار جذاب است و علاقه مندان قابل توجهی دارند، چون مخاطب کاملاً محصول را درک کرده و حس خوبی از لمس کردن محصول دریافت می کند.

نقاط ضعف جعبه های مقوایی طلقی

هرچند تیم جعبه سازی و طراحی بسته بندی آروین پک با تلاش های شبانه روزی همواره سعی بر این داشته تا نقاط ضعف این نوع جعبه ها از بین بروند. اما برخی نقاط ضعف مربوط به Structure یا ماهیت جعبه است که در این قسمت قصد داریم به دو مورد از مهم ترین آن ها بپردازیم:

  1. ممکن است در هنگام جا به جایی چسب طلق کنده شده و از بین برود. این اتفاق برای سلامت کالا به شدت مضر است.
  2. از آنجایی که این نوع جعبه آماده بسیار جذاب و هیجان انگیز است و کاربر به طور واقعی محصول را می بیند، انگیزه لمس کردن محصول از روی طلق بسیار بالاست و احتمال دارد کالا توسط بازدید کننده آسیب ببیند.

البته تیم آروین پک با تدابیر فوق پیشرفته، استفاده از مواد اولیه درجه یک و طراحی بی نظیر خود، احتمال وقوع این نوع مشکلات را به حداقل رسانده است.

نقاط قوت جعبه های مقوایی طلقی

یکی از تکنیک های بازاریابی عصبی این است که به شخص قدرت مالکیت محصولی را بدهیم که هنوز صاحب آن نشده است.

با استفاده از این جعبه می توانیم این کار را انجام دهیم و زمانی که فرد کالا را لمس می کند، حس مالکیت به فرد القا می شود و همین امرباعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

برای سهولت در بررسی بسته بندی های تولید شده در صنایع بسته بندی ، کارتن سازی و جعبه سازی آروین ،بخصوص دپارتمان طراحی بسته بندی می توانید به کانال آروین به نشانی https://t.me/Arvin_Pack   مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق همین کانال از نمونه های اروپایی ارائه شده در این کانال دیدن فرمایید. و در جریان بصری تولیدات ایران و جهان قرار بگیرید .

همچنین اینستاگرام آروین به نشانی www.instagram.com/arvinpack   مقدم شما را گرامی می دارد.
[/av_textblock]

[/av_one_half][av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-60ydsj’]
[av_slideshow size=’no scaling’ animation=’slide’ autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ av_uid=’av-4oozhv’]
[av_slide id=’1888′ av_uid=’av-2ls0g3′][/av_slide]

[/av_slideshow]
[/av_one_half]