مقالات

سفارش بسته بندی بسته بندی صادراتی بسته بندی خشکبار بسته بندی مواد غذایی

سفارش بسته بندی ، بسته بندی صادراتی ، بسته بندی خشکبار ، بسته بندی مواد غذایی

چگونگی بسته بندی صادراتی مواد غذایی

در طراحی بسته بندی مواد غذایی باید بدانید که بسته بندی مواد غذایی به صورت صادراتی با بسته بندی معمولی تفاوت خواهد داشت؛ بنابراین در هنگام سفارش بسته بندی به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید.زیرا در صورتی که بسته بندی مواد غذایی که برای صادرات انتخاب شده اند به درستی انجام نپذیرفته باشد. مواد غذایی در طول حمل و نقل با افت شدید کیفیتی مواجه خواهند شد و دیگر از تازگی اولیه برخوردار نخواهند بود. از این رو در ادامه به بررسی ویژگی‌های برخی از بسته‌بندی‌های شرکت آروین پک پرداخته شده است. تا شما باانواع بسته بندی مواد غذایی صادراتی آشنایی بیشتری به دست بیاورید. کارتنی که در تصویر زیر ملاحظه می کنید به شیوه لمینیت تولید شده است . در این شیوه ابتدا طرح گرافیکی بر روی مقوا به گرماژ مختلف چاپ می شود و بر روی یک ورق کارتن لمینیت می شود. کارتن مصرفی بسته به نیاز مشتری و یا تشخیص کارشناس بسته بندی می تواند ، سه لایه ، 5 لایه و …. انتخاب شود. در این نوع بسته بندی وزن محصول داخل بسته بندی بسیار حائز اهمیت است . معمولا این کارتن ها روی هم قرار می گیرد و باید ترکیب لایه ها جوری انتخاب شود تا از لهیدگی و از بین رفتن کارتن ها در حمل و نقل و جا بجایی جلوگیری شود. جهت آشنایی بیشتر با تنوع کارتن های لمینیتی که کیفیت صادراتی دارند می توانید بر روی عبارت ” سفارش بسته بندی صادراتی ” و یا خود ” کارتن لمینیتی” که در زیر ملاحظه می کنید کلیک کنید تا انواع مختلف جعبه های لمینیتی با کیفیت صادارتی را ملاحظه بفرمایید.

بسته بندی صادراتی خشکبار دیگری را در تصویر زیر ملاحظه می کنید….

این جعبه جزء اولین محصولات صادراتی تولید شده در صنایع چاپ و بسته بندی آروین می باشد که به روسیه صادر شد و مورد استقبال طیف وسیعی از دوست داران خشکبار در آن سوی مرزها قرار گرفت. این جعبه یک جعبه مقوایی به فورم استند می باشد که بسته های 100 گرمی شیرینک شده ی پسته را در خود جای می دهد. این جعبه در دسته ی جعبه های مقوایی فانتزی قرار می گیرد، به لحاظ مقاومت با کارتنی که در تصویر پیشین ملاحظه کردید قابل مقایسه نیست اما ظرافت های به کار رفته حین طراحی و تولید این جعبه را به جعبه ای موفق در عرصه ی رقابت جهانی قرار داد.

بسته بندی خشکبار - جعبه پسته

بسته بندی خشکبار صادراتی

آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید یکی از نمونه های جعبه های پنجره دار تولید شده در صنایع چاپ و بسته بندی آروین می باشد. جعبه های پنجره دار یا window pack  امروزه با استقبال خوبی از سوی تولید کنندگان و خریداران رو به رو شده است. مشتریان یا خریداران نهایی در مراکز خرید این نوع بسته بندی را می پسندند چرا که بخشی یا تمام محصول خود را از درون بسته بندی به نمایش گذاشته است و خریدار می تواند تا حدی از سلامت ظاهری چیزی که می خواهد خریداری کند اطمینان حاصل کند. اطمینان از سلامت ظاهر کالا به حدی مورد استقبال بوده است که باعث شده تقاضای این نوع محصولات روز به روز در بازار افزایش یابد و به تبع آن تولید کنندگان مواد غذایی را به سمت سفارش این نوع بسته بندی سوق دهد. البته در کنار مزیت ذکر شد این نوع بسته بندی محدودیت هایی را نیز در پی دارد که از آن جمله می توان محدود کردن مانور گرافیکی بر روی قسمت های مقوایی جعبه را ذکر کرد. هر اندازه ابعاد پنجره ی روی جعبه بزرگ تر می شود قسمت های محدود تری در اختیار طراح گرافیکی برای پیاده سازی ایده های طراحی قرار می گیرد.

بسته بندی صادراتی کشمش

جعبه ی دیگری که برای پسته متواضع در صنایع چاپ و بسته بندی آروین تولید شد، جعبه ی پسته ای ست که در تصویر زیر می بینید. این جعبه به درخواست سفارش دهنده با مقوای پشت طوسی تولید شد. از مقوای پشت طوسی کم تر برای صادرات محصولات استفاده می شود اما قابلیت بازتاب کیفیت چاپ افست را به خوبی داراست و برای حفظ قیمت های رقابتی می تواند گزینه ی مناسبی جهت جایگزین شدن با مقوای اینور برد باشد. این مقوا نیز در وزن های مختلف برای مصارف گونان استفاده می شود و میزان مقاومت جعبه و نهایتا سلیقه ی مشتری در انتخاب نقش بسزایی دارد. ترکیب رنگ های هارمونیک از نقاط قوت این طرح است و تصویر پسته که برای زیر و کناره های جعبه به کار رفته است به خوبی نمایش دهنده ی محصول درون بسته بندی می باشد. فورم بسته بندی به شکل ذوزنقه است و در تولید آن از چسب و منگنه استفاده نشده است. تمام وجوه آن به طورت ترکیب قفل و کلید طراحی شده اند.

جعبه پسته ، بسته بندی خشکبار و آجیل ، بسته بندی خشکبار

نمونه ی دیگری از بسته بندی صادراتی و سبک و سیاق اروپایی را در تصویر زیر ملاحظه می کنید. این بسته بندی مشابه محصولاتی ست که تا کنون در صنایع چاپ و بسته بندی آروین ساختنه شده است.

 

بسته بندی صادراتی خرما

خرمای خشک و به خصوص خرمای پیارم در زمره خشکبار قرار می گیرد انواع بسته بندی صادراتی خرما با یکدیگر تفاوتهای اساسی داردند ، گرچه برای کسب اطلاع از ساختار و تفاوت ها و ویژگی های هر یک می توانید بر روی عبارت ” بسته بندی صادراتی خرما “کلیک کرده و انواع محصولات را با ویژگی های مختلفشان ملاحظه کنید،  بسته بندی زیر ویژگی هایی دارد که بررسی آن خالی از لطف نیست . استفاده از رنگ های مکمل سبز و قرمز و هارمونی رنگ زمینه با رنگ قرمز حروف لاتین روی جعبه هماهنگی بی مثالی ایجاد کرده است و تصویر ارگ بم بر روی جعبه نماد فرهنگی و دیرین کشور را برای افراد داخل و خارج از کشور تداعی می کند.

 

بسته بندی صادراتی خرما

برای سفارش طراحی بسته بندی و مشاوره با کارشناسان آروین به صفحه ی ثبت سفارش بسته بندی در منوی اصلی مراجعه کنید.

 

14 دیدگاه در “سفارش بسته بندی بسته بندی صادراتی بسته بندی خشکبار بسته بندی مواد غذایی

  1. azizm گفت:

    من حدودا 1تن پسته و بادام دارم و برای اون بسته بندی 3 گوش شما میخواستم .
    و من این بسته بندی خشکبار رو میخوام صادر کنم و برام مهمه سالم برسه .
    آیا این بسته بندی قادر هست به تحمل وزن رو داره ؟

  2. zahrahamrahi گفت:

    شما بسته بندی آجیل ه انجام میدید؟
    یعنی من هم بسته بندی میخوام این که شما کمیل شده تحویل من بدید.
    امکانش هست ؟

  3. امیر حسن درودیان گفت:

    سلام بسته بندی صادراتی هاتون تحمل چقدر وزن رو دارن؟

  4. seed majid hggh گفت:

    شما در اروین آجیل کادویی هم تولید می کنید
    من یک تعداد محدود مخواستم ولی جعبه سازی لوکس باشه چون من برام مهمه که خوب باشه و قابل توجه همگان قرار بگیره

  5. ZAMANIJK گفت:

    سفارش بسته بندی رو از کجا باید تکمیل کنم که معطل نشم ؟

  6. ZAMANIHU گفت:

    سفارش بسته بندی رو از کجا باید تکمیل کنم که معطل نشم ؟

  7. علی شجاعی گفت:

    سفارش بسته بندی مواد غذایی داشتم و میخوام هر چه سریع تر ثبت بشه اگر نهایی بشه و برام ارسال بشه چون من محصولم همینطوری مونده و به دنبال بسته بندی با کیفیت میگردم

  8. همکار گفت:

    شما طراحی بسته بندی محصولات غذایی هم 0 تا 100 انجام میدید یعنی جوری باشه من خیالم بابت طراحی و تمام موارد راحت باشه .

  9. سلیمی نژاد گفت:

    انواع بسته بندی مواد غذایی های متفاوت دارید شما ؟؟؟
    من از بسته بندی خشکبار 3گوش خوشم اومده اگر خوب باشه من سفارش بسته بندی خشکبار میخواستم بدم به تعداد تیراژبالا و همینطوری ساده و بدون چاپ
    باهاتون تماس گرفتم گفتید رو سایت ثبت کنید .لطفا پاسخگو باشید .
    پیشاپیش تشکر میکنم از سایت خوبتون و پاسخگویی خوبتون .

  10. زهرا جابی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید .
    شرکت شما هنوز قبول سفارش بسته بندی مواد غذایی می کنند . چون خیلی از همکارانتون فعلا قبول سفارش نمی کنند .

  11. علی غلیان گفت:

    سفارش بسته بندی کالا داشتم .محصول من 1تن اجیل هستش اجیلی که شامل فندثق و بادام میشه .
    فقط من میخوام این بسته بندی ها حالت گیفت بشه .
    یعنی از این 3گوش هاتون کوجیک به ابعادی که بیست و پنج گرم بست و پنج گرم تفکیک بشه .
    ممنون میشم پاسخگو باشید هر چه سریع تر
    ممنونم .

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام جناب غلیان
      مشکلی نیست، می تونید از طریق صفحه ی ارتباط با ما با کارشناسان صحبت کنید درخواستتون رو مطرح کنید.
      همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با مجموعه ی آروین و سفارش بسته بندی به صفحه ی اصلی سایت صنایع چاپ و بسته بندی آروین مراجعه کنید.

  12. ticket گفت:

    طراحی گرافیک بسته بندی مواد غذایی رو هم شما انجام میدید میخواستم لیست هزینه رو بدونم برای همین جعبه پسته که تلفیق طلق و مقوا هستش .

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام
      طراحی گرافیک بسته بندی از عوامل بسیار موثر در پروسه ی برندینگ تمام تولید کنندگان مواد غذایی ست. به همین منظور اگر می خواهید سفارش طراحی بسته بندی ثبت کنید از صفحه ی ” ثبت سفارش طراحی بسته بندی” اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *