مقالات

طراحی بسته بندی – گرافیک بسته بندی – اصول طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی - گرافیک بسته بندی - اصول طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی – گرافیک بسته بندی – اصول طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی – گرافیک بسته بندی – اصول طراحی بسته بندی عاملی است که پیش از خرید یک محصول در نظر میگیریم. یک محصول با بسته بندی جذاب‏تر قطعا چشمگیرتر خواهد شد. بنابراین سبک بسته بندی قطعا می تواند بر روی خرید ما تاثیرگذار باشد. بسته بندی محصول نقش به سزایی در برندینگ  اقلام شما در محیط خرده فروشی دارد و شما را از رقبا متمایز می‏سازد. اروین پک برای علاقه مندان که میخواهند فروش خود را افزایش دهند و در این بازار پر رقیب نقطه تمایزی نسبت به رقیبان خود داشته باشند شرایطی را فراهم کرده ا کسب و کار های کوچک و نوپا بتوانند از جعبه آماده های جذاب اروین پک استفاده نمایند.

به طور کلی بسته بندی هنر پوشش دادن به اقلام می باشد. یک بسته بندی خوب از اقلام در برابر فساد و آسیب در جریان انبارداری و حمل و نقل محافظت می کند.

لازم  است که ویژگی های یک طراحی بسته بندی مناسب و تاثیرگذار را بدانید تا بتوانید بسته بندی ای طراحی کنید که  تصویری از نام تجاری شما ایجاد کند که از رقبا متمایز باشد.

اصول طراحی یک بسته بندی خوب عبارند از:

  • یک کارآفرین خرده فروشی همیشه باید یک دلیل برای مخاطبان خود بیاورد که چرا باید برند او را انتخاب کنند. با آوردن یک جمله که با حروف درشت و پررنگ بر روی بسته درج می شود این کار صورت می گیرد.
  • شما باید وعده ی نام تجاری خود بر روی بالای بسته درج کنید. این جمله باید آموزنده و ساده باشد به طوری که مشتریان بتوانند همه ی ویژگی های مربوط به محصول و نحوه ی استفاده از آن را بداند.
  • طراحی بسته بندی شما باید بالافاصله توجه مشتری را به خود جلب نماید. ساختار طراحی باید به گونه ای باشد که برای مشتری فراموش نشدنی باشد.
  • گرافیک بسته بندی باید با ساختار بسته بندی مطابقت داشته باشد. اگر این گونه نباشد مخاطب علاقه ای به برند شما نشان نخواهد داد.

در زیر یک نمونه از طراحی جعبه های آروین را می بینید که در عین سادگی میتواند مخاطب را به خود جذب نماید.

جعبه سازی ، تولید جعبه مقوایی و طراحی بسته بندی روسری ویرو

منبع:

https://keycontainercorp.com/uncategorized/importance-packaging-design-branding-product

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *